8/01/2014

Inca putin de pedalat

In ultimele zile prin munti, vorba vine munti ca-s mai mult niste dealuri aride si inalte, ne-a mers binisor, asa ca acum mai avem 100 km pana la destinatie.





Pana aici am trecut cateva pasuri destul de maricele care sub Soarele arzator si pe asfaltul topit ne-au dat batai de cap si de picioare.





Am avut ceva necazuri si cu cauciucurile, 2 explozii intr-o singura zi, care ne-au facut sa recurgem la improvizatii disperate (carpeli de cauciuc cu ducktape), ce au rezistat eroic 50 km pana in fata atelierului de biciclete.




Ne-am bucurat de serile petrecute la "racoare" cand pentru prima oara ne-am inchis sacii de dormit, iar mesele le-am pregatit la foc ca si pana acum:



Inca putin si ar trebui aa vedem Araratul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu